niedziela, 6 listopada 2011

O mnie.. ;p

Hej ;p


Chciałabym dać wam więcej inf, dotyczących mnie na msp.
Ale najpierw:



Gdzie się podziały listopadowe posty?!
Czekam na odpowiedź.....Gago!




Dobra.




Ostatnio przeglądałam profek i okazało się(nie wiem czy dobrze patrzyłam.. coś czasem mam z wzrokiem, choć nie noszę okularów.), że jestem na msp od mniej więcej 17.03.2011r.!




Co nie?


A mam 6 level.. ;O



Vipa kupowałam dotąd cztery razy.



Mam kilkanaście znaj vip, więc na razie o celeb będę tylko marzyć.




Mhm.... co jeszcze?




Nie zawsze nie miałam chłopaka. Kiedyś.. hah ;P





Wielbię wszystkie kolori ;)




:D Taki mały dodateczek... zróbcie mi kiedyś looka, albo zobaczcie mój, 'Raindbow Deluxe' a zobaczycie, że to prawda !!




Dobra.. chyba wam wystarczy ;p


Niedługo dodam listę innych portali, na których gram, i złote (itp.) listy.







Złuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz