piÄ…tek, 4 listopada 2011

Nowości ! :D

Cześć!


Co za lenie nikt nie napiszÄ™ posta tylko ja :D 
Dzisiaj w szkolÄ™ mieliÅ›my test z angielskiego i dostaÅ‚am 6+  :)
Ale trochÄ™ za Å‚atwe jak dla mnie, ja umiem angielski jak nie powiem kto ! :D 
Poczytajcie jeszcze trochÄ™ a znajdziecie niespodziankÄ™ na dole ! :)

---------------------------

Nowy konkurs pt. Tokyo Shopaholics 

 

Mi siÄ™ podoba ale... tu sÄ… rzeczy i ubrania i animki które już byÅ‚y, zauważyliÅ›cie? :o 
Kto bierze udziaÅ‚? Ja na 100% nie. Nie pasuje mi na razie temat :D 
Mogę wam jedynie przetłumaczyć, polski na angielski. Pomysłu na film wam nie dam, bo sama go nie mam..! xDD


----------------------

Konkurs! :D A nosi tytuł : Konkurs pomocny : Pomoc w potrzebie
Czyli że kto przez caÅ‚y jutrzejszy dzieÅ„ bÄ™dzie pomagaÅ‚ innym i mi napisze zgÅ‚oszenie na maila, ten dostanie nagrodÄ™ :) 


Osoby którym macie pomóc to :


Shadia


ilusia12


GAGO


beciak98


asienia55


Kot i Pies






ZgÅ‚oszenia piszcie na maila czyli na MSP -  ilusia12


---
ilusia12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz