poniedziałek, 31 października 2011

Nagłówek z całą Ekipa ; ]

Pomyślałam ze czas napisać do was ; ]
Niestety nie mam kontaktu z ninnymi współzałozycielami tego bloga, dlatego
posłuże się nim aby do was przemówić ; p
A wiec pomyślałam że czas zrobić nagłówek przedstawiający całą ekipę ; ]
Czyli ;
Ilusię, Natkę, Zuzasę, Gago i mnie ; ]
Mam już przygotowany projekt na msp ale niektórych brakuje ; /
Nie jest on zbytno naładowany ozdobami bo taki właśnie ma być .
Tło jest narazie czarne. (bo wtedy na msp byłam na czarno ubrana i gago też xD )
Oczywiście cały ten nagłówek moze uledz modyfikacji, że stanie sie nie dopoznanie.
Również chciałabym awansowac na wyzsze stanowisko abm mogła zmieniac wyglad bloga : D
Chciałabym też aby nadac blogowi przejrzysy wyglą bo nie weszystkich miejscach je on właśnie taki ; ] np tam gdzie jest ankieta czy bloga wam sie podoba . ; ]
To chyba wszystko ; ]
I JESZCZE raz podkreślam ze prosze kontakt ze mna na MSP jesli macie
(natka,ilusia,zuzasa to do was :)
Mój NICK - beciak98

Pozdrawiam naszych czytelników i nietylko ; D

PS Sorka za błędy ale się spieszyłam ; /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz