sobota, 8 października 2011

Hyhyhyhy :D

Jeeeeeeeee! xD
Mam 11 lvl! Wreszcieeee! :P



Dzięki tym którzy pomogli! Tym co nie pomogli... też ! :D
No to teraz zbieram na 12 lvl xD
I z tej okazji ogłaszam konkurs!
Kto najbardziej pomoże wbić 12 lvl dostanie... 3 rzeczy z listy! Taaak! xD
Ale nie piszcie do mnie maili typu:
"Hej, oglądam Ci filmy wiec daj mi te rzeczy z listy ;)"
Ani nic w tym stylu! Dam, jesli NAJBARDZIEJ pomożesz wbić ten lvl :)
Napisz na maila co zrobiłeś. Ja pod koniec podliczę wszystko i dam nagrodę :D
2 miejsce to 1 rzecz z listy
3 miejsce to graf
POWODZENIA :P
_______________________________________________________________________
Mam taką proźbę, nie proponujcie mi cały czas zostania dziewczyną ani najlepszym przyjacielem!
Już mam i jedno i drugie :)
Zawsze tych , którzy takie coś proponują zapraszam do znaj. (z wyjątkiem sashy234, ale o tym, dlaczego dowiesz się w dalszej części posta) ale teraz już chyba przestanę -.-"
I tak mam już 453 znaj. (obrazek wyżej) i net mi się tnie :S
Każdego dnia jakieś 20 os. zaprasza mnie do znaj. ale ja się chyba ograniczę do 500 znaj :3
Może nawet wywalankę zrobię
_______________________________________________________________________
Już o tym wspominalem wyżej ;3
sasha234 wrocila!!! xD
O nie :P
Pisała na forum że mnie kocha :D
To są najsmieszniejsze fragmenty :D
1.










XxBELLSxX Yyy ale o co chodzi? :D
Riri_lol dla potwierdzenia niektórym JEST moją znaj z rla, chodzę z nią do szkoły!!!
Wikusia ^-^ a ty to niby nie jesteś dziecko? 
2.










batonikxD i kicia21 racja :P Dla niektórych: KC oznacza "Kocham Cię" a sasha234 pisała cytuję: 
"ale ja go k.c" xD W tłumaczeniu wychodzi Ale ja go kocham Cię :D
Meladona Mi też zabrakło tchu xD Ona (sasha234) to jakaś simsomaniaczka :D
3.










batonikxD się okazało  że 12 :P
sasha234 poszła na jakieś... 20 sek i znowu pisala :P
GAGO zaszpanowałem :D


4.














Tutaj widać jaka zboczona jest sasha :D
to zdj. jest chyba najlepsze :P
Na razie mi się nie chce dodawać reszty zdjęć a jest ich dużo
W następnym poście dodam resztę zdjęć i zdjęcia z 2 imprezek ^^
NarQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz