niedziela, 18 września 2011

Zakopower ^^

Siema!
2 dni temu byłem na koncercie Zakopowera! Było zaje!
No ale...
była moja ulubiona piosenka >.<
Zgadnijcie jaka! xD
No...
No...
Jeszcze trochę pomyśl...
Taaak :D
BOSO
To jest świetne! d-_-b
Reszta piosenek też była spoko
Żeby cokolwiek zobaczyć musiałem stanąć na ławce xD
No więc słucham...
I słucham...
A tu nagle jakieś dziecko wchodzi z balonem przede mnie!
Ten balon mi wszystko zasłaniał :D
Później jak ta dziewczyna sobie poszła to obok mnie stała jakaś babka xD
Miała lornetke
Mała by mnie jeszcze nie zdziwiła
Ale ona miała taką dużą! Do oglądania ptaków!
Mało co nie zleciałem z ławki xD
No ale cóż...
Niektórzy ludzie są... sami sobie dokończcie ^^
W nastpnm poście MOŻE dodam swoją fotkę z rl :D
Ok, no to do następnego posta
bayyy >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz