piątek, 19 sierpnia 2011

Nowy blog ^^


No więc...
Dziś za dużo się nie nie działo >.<
Zrobiłem loterię grafów i dziś były wyniki xD
RiRi_lol wygrała
magnes~druga
liana 25 trzecia
Nagrody są w biografii ^^
A tak właściwie to...
Mam nowego bloga xD
I nauczyłem się robić zdjęcia!
Jeeeee xD
Może będę też dodawał swoje bazgroły (rysunki) :D
Aaaa ten blog jest na spółkę z RiRi_lol
Były "drobne" problemy z zakładaniem tego bloga :)
1.Wylałem na siebie wodę
2.Uderzyłem się w nogę >.<
3. Wkurzony jestem xD
No ale cóż...
Ciekawe, czy ktokolwiek będzie to czytał :D
Już prawie mam 8 poziom!
No to tyle xD
Cześć :D
P.S na koniec jeszcze poażę moje zdj i RiRi_lol (oczywiscie z gry)^^








To ja xD 






















A to RiRi_lol:




















Nie wiem, czemu sa takie odstępy :/
Wiem, że niewyraźne xD
Pa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz